Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
16 Января 2021, 14:43:17
Начало Помощь Поиск Календарь Войти Регистрация

+  Первый форум Каменца-Подольского
|-+  Общение по интересам, Размышлизмы, споры, политика etc.
| |-+  Лаємо владу...
| | |-+  Уроки християнської етики у школі
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Вниз Отправить эту тему Печать
Автор Тема: Уроки християнської етики у школі  (Прочитано 70388 раз)
Феликс Эдмундович
Старожил
****

репутация +0/-0
Сообщений: 291



« Ответ #60 : 27 Мая 2008, 18:15:04 »

Ну навіщо дітям ядерна фізика і вища математика? Навіщо такий масив інформації, котру діти просто фізично не здатні засвоїти і утримати в голові? Хочеться менше "зубріння", а більше мислення, розвитку особистості, і так - духовності - якщо не плутати її з релігійністю.
А нащо дітям арифметика взагалі? Тільки щоб гроші рахувати? А фізика нащо? А хімія? А біологія? Є ж історія (звичайно, об'єктивна, тому що написана національно свідомими істориками, а не кривавими гебістами), є українська мова та література - тільки ці предмети і здатні розвинути у дитини мислення, особистість, духовність. Математика ж не розвиває розум, її взагалі неможливо зрозуміти - її тільки зубрити треба, як фізику, хімію та інші науки. А от інформатику треба вчити, бо можно влаштуватись на роботу - оператором ПК, і "економіку" - можна буде піти працювати менеджером з продажу, хоча можна і ці науки не вчити, і піти працювати менеджером з клінінгу. Нащо нашій країні фізики та математики? Потрібно побільше істориків - от їх не вистачає!
« Последнее редактирование: 27 Мая 2008, 18:15:56 от Феликс Эдмундович » Записан

За последнее время политика очень часто пахнет нефтью, а нефть - политикой.
WiseMan
Я знаю, що я не знаю нічого але інші не знають й того.
Постоялец
***

репутация +0/-0
Сообщений: 172



« Ответ #61 : 27 Мая 2008, 18:19:27 »

А в комп"ютерах батьки розбираються краще ваших дітей-старшокласників?.. Отож, більше знань нині необхідно для того, щоб бути навіть не якимось фахівцем, а просто нормальною людиною.
Ні не краще, але це не означає що вони не є нормальними людьми, не хочу хвалити їх але це люди яких в місті поважають, навіть при тому, що вони не вміють працювати за компом.
Программа не змінюється в кращу сторону, чи багато з курсу ядерної фізики пам'ятаєте Ви OlalaZhm? Людина вчиться протягом всього життя, але після школи вона перестає забивати голову непотрібними знаннями і обирає професію, після чого можливо стає спеціалістом.
Записан
OlalaZhm
Хха!
Ветеран
*****

репутация +0/-0
Сообщений: 804


Хха!


« Ответ #62 : 27 Мая 2008, 18:23:44 »

Ні, не багато пам`ятаю з ядерної фізики, але у всякому разі мене шокує інформація про будову ядра. І коли мова йде про атомну енергетику, я не часто стаю жертвою перебільшених панічних пліток. Ну, і ще багато чого...
Про батьків я сказала не в докір - їм і справді не терба, їм вистачає життєвого досвіду, який ще мінім два десятиліття буде потрібним і актуальним, але дітям без багатьох сучасних знань не обійтися.
Записан
Marijka
Новичок
*

репутация +0/-0
Сообщений: 33



« Ответ #63 : 27 Мая 2008, 18:25:46 »

Розумна людина може (та навіть повинна) бути духовною і навпаки. Таке враження, що на цьому форумі всі мислять совковими стереотипами

расшифруйте пожалуйста

а то так, я сейчас Вас присвою ярлык "а вы мыслите категориями средневекового мракобесия"


Ось в тому й то справа, що замість приклеювання ярличків варто мислити. Бо можна кричати: "середньовіччя, опіум для народу, затуркані віруючі", а можна без скандалу все проаналізувати. І що ж виходить: не така вже й страшна та християнська етика, навіть для багатоконфесійної України, навіть для нехристиян, навіть дял атеїстів. Тому що християнські моральні цінності є спільними для всіх християнських конфесій, також християнська етика не суперечить загальнолюдським цінностям, а є їх основою. Крім того, вона не входить у протиріччя з найважливішими етичними цінностями основних релігій світу. А ще, що дуже важливо, - ці цінності (християнські етичні) є складовою української національної культури.
А, і ще: викладання християнської етики не передбачає навертання дитину в жодну з конфесій, ніхто дітей не буде змушувати молитися!!! Це інше: виховання громадяниа України, який в житті керується моральними принципами.
Записан
OlalaZhm
Хха!
Ветеран
*****

репутация +0/-0
Сообщений: 804


Хха!


« Ответ #64 : 27 Мая 2008, 18:30:06 »

Якщо це виховання громадянина з моральними принципами, то чи не можна це так і назвати? Нахріна обзивати звичайну дисципліну так провокативно?
І ще - я б не хотіла, щоб в школі мою дитину примушували спілкуватися з священиками. Якщо їх там не буде, а буде щось тіпа (ги!) суспілтсвознавства з уклоном в етику, то це інша справа.
так би і назвали: етика. нафіга християнська? Я, як атеістка, хотіла би бачити свою дитину... буддисткою. А їй християнство навязуватимуть. Не мають права!!!
Записан
Феликс Эдмундович
Старожил
****

репутация +0/-0
Сообщений: 291



« Ответ #65 : 27 Мая 2008, 18:31:54 »

Людина вчиться протягом всього життя, але після школи вона перестає забивати голову непотрібними знаннями і обирає професію, після чого можливо стає спеціалістом.
Між "вчитись" і "забивати голову знаннями" є велика різниця. Якщо вчителі змогли створити деякий базис, розуміння тої чи іншої науки, якусь основу, або взагалі науковий метод пізнання, то навіть через багато років людина буде здатна швидко знову освоїти предмет. Але ж це нікому не потрібно. А чи можна вважати повноцінною людину, яка опанувала лише якусь рештку людських знань, достатню для функціонування у суспільстві?
Записан

За последнее время политика очень часто пахнет нефтью, а нефть - политикой.
Marijka
Новичок
*

репутация +0/-0
Сообщений: 33



« Ответ #66 : 27 Мая 2008, 18:35:50 »

І ще - я б не хотіла, щоб в школі мою дитину примушували спілкуватися з священиками. Якщо їх там не буде, а буде щось тіпа (ги!) суспілтсвознавства з уклоном в етику, то це інша справа.

Цей предмет не повинні викладати священики, бо він не є конфесійним
Записан
Феликс Эдмундович
Старожил
****

репутация +0/-0
Сообщений: 291



« Ответ #67 : 27 Мая 2008, 18:39:58 »

Ось в тому й то справа, що замість приклеювання ярличків варто мислити.
"Вони клеють ярлички, не вміють мислити і взагалі вони бидло. А я не приклеюю ярличків, я мислю і я небидло."
Знайома аргументація.

Тому що християнські моральні цінності є спільними для всіх християнських конфесій, також християнська етика не суперечить загальнолюдським цінностям, а є їх основою. Крім того, вона не входить у протиріччя з найважливішими етичними цінностями основних релігій світу.
Робити аборт - етично? "Християнські моральні цінності" вважають, що ні. Хоча, не певен що всі.

А ще, що дуже важливо, - ці цінності (християнські етичні) є складовою української національної культури.
Дуже важливо - для кого? До цієї націоналістичної істерії останніх років я пишався, що я українець. Зараз мені огидно.

А, і ще: викладання християнської етики не передбачає навертання дитину в жодну з конфесій, ніхто дітей не буде змушувати молитися!!! Це інше: виховання громадяниа України, який в житті керується моральними принципами.
А чому саме "християнська" етика??? Що у ній є такого, чого нема у "звичайної" етики?
Записан

За последнее время политика очень часто пахнет нефтью, а нефть - политикой.
Marijka
Новичок
*

репутация +0/-0
Сообщений: 33



« Ответ #68 : 27 Мая 2008, 18:41:05 »

Я, як атеістка, хотіла би бачити свою дитину... буддисткою. А їй християнство навязуватимуть. Не мають права!!!
Загальні морально-етичні принципи, що мають викладатись, не будуть суперечити переконанням буддистів
Записан
Феликс Эдмундович
Старожил
****

репутация +0/-0
Сообщений: 291



« Ответ #69 : 27 Мая 2008, 18:41:48 »

Загальні морально-етичні принципи, що мають викладатись, не будуть суперечити переконанням буддистів
А тоді до чого тут християнство?
Записан

За последнее время политика очень часто пахнет нефтью, а нефть - политикой.
WiseMan
Я знаю, що я не знаю нічого але інші не знають й того.
Постоялец
***

репутация +0/-0
Сообщений: 172



« Ответ #70 : 27 Мая 2008, 18:44:22 »

Кожен вчитель заходячи на урок повинен мати конспект уроку, повинна бути програма предмету, її хтось бачив, ми говоримо про предмет якого не існує?
Записан
OlalaZhm
Хха!
Ветеран
*****

репутация +0/-0
Сообщений: 804


Хха!


« Ответ #71 : 27 Мая 2008, 18:46:38 »

Я, як атеістка, хотіла би бачити свою дитину... буддисткою. А їй християнство навязуватимуть. Не мають права!!!
Загальні морально-етичні принципи, що мають викладатись, не будуть суперечити переконанням буддистів


марійко, а шо це Ви нам тут впарюєте? Звідки Ви знаєте, як буде? Ми ось повіримо. приведемо дітей в школу... а на них там як накинуться страшні чорні-чорні попи!!! Мамма дарагая...
« Последнее редактирование: 27 Мая 2008, 18:48:44 от OlalaZhm » Записан
Marijka
Новичок
*

репутация +0/-0
Сообщений: 33



« Ответ #72 : 27 Мая 2008, 19:02:22 »



марійко, а шо це Ви нам тут впарюєте? Звідки Ви знаєте, як буде? Ми ось повіримо. приведемо дітей в школу... а на них там як накинуться страшні чорні-чорні попи!!! Мамма дарагая...
[/quote]

Можливо конфесії або окремі релігійні групи і захочуть перетворити школу у сферу свого впливу. Але вони на це не мають права!!! У такому випадку це буде свідчити про непідготовленість вчителя або його прагнення свідомо маніпулювати дитиною. І тоді адміністрація школи має приймати адекватні міри.
Песе.Шо ж ви так попів боїтесь? Улыбка Доводилось стрічатись? )))))
Записан
WiseMan
Я знаю, що я не знаю нічого але інші не знають й того.
Постоялец
***

репутация +0/-0
Сообщений: 172



« Ответ #73 : 27 Мая 2008, 19:02:58 »

Людина вчиться протягом всього життя, але після школи вона перестає забивати голову непотрібними знаннями і обирає професію, після чого можливо стає спеціалістом.
Між "вчитись" і "забивати голову знаннями" є велика різниця. Якщо вчителі змогли створити деякий базис, розуміння тої чи іншої науки, якусь основу, або взагалі науковий метод пізнання, то навіть через багато років людина буде здатна швидко знову освоїти предмет. Але ж це нікому не потрібно. А чи можна вважати повноцінною людину, яка опанувала лише якусь рештку людських знань, достатню для функціонування у суспільстві?
Звичайно може, в деяких країнах учні навчаються спеціалізовано вже після 5-го класу. Правда є свої недоліки - коли класний програміст думає, що молоко береться в магазині - це вже перебор.
Записан
105
Ветеран
*****

репутация +35/-2
Сообщений: 2237



« Ответ #74 : 27 Мая 2008, 19:23:25 »

Поки що все, що робить школа - це відбиває всяку охоту до пізнання і до творчості. Діти настільки перевантажені, що або старанно "зубрять" - і не хочуть нічого поверх того, або просто забивають на школу - і обирають власний шлях розвитку. Вгадайте, хто з них стане успішнішим? На моїй практиці більшість успішних людей - якраз ті, що мали школу на увазі.

 
Записан
105
Ветеран
*****

репутация +35/-2
Сообщений: 2237



« Ответ #75 : 27 Мая 2008, 19:36:08 »

Цитировать
А нащо дітям арифметика взагалі? Тільки щоб гроші рахувати? А фізика нащо? А хімія? А біологія? Є ж історія (звичайно, об'єктивна, тому що написана національно свідомими істориками, а не кривавими гебістами), є українська мова та література - тільки ці предмети і здатні розвинути у дитини мислення, особистість, духовність. Математика ж не розвиває розум, її взагалі неможливо зрозуміти - її тільки зубрити треба, як фізику, хімію та інші науки. А от інформатику треба вчити, бо можно влаштуватись на роботу - оператором ПК, і "економіку" - можна буде піти працювати менеджером з продажу, хоча можна і ці науки не вчити, і піти працювати менеджером з клінінгу. Нащо нашій країні фізики та математики? Потрібно побільше істориків - от їх не вистачає!



Ну, в епоху кальуляторів, чесно кажучи, на бачу сенсу давати дітям завдання на літо визубрити таблицю множення - вони нею і так не користуватимуться. А саме зубрення не додость розуміння цифри і числа. Не бачу жодного сенсу бавлення, наприклад, в інтеграли - це абсолютно ніяк і ніде не прикладне. А для "загального розвитку" - навряд чи десь затримається. Взагалі, вчити математику, не закладаючи для початку логіки - нонсенс Усе вирішення задач зводиться до ворожіння: "Поділити? Помножити?" - і пильно дивимося в очі вчителю: вгадав?

Так само можна на "пітьорку" визубрити таблицю Мєндєлєєва, навіть не тямлячи, у чому її суть (та, беліберда, приснилось чувакові з бодуна). Я безрезультатно мучилася з хімією в школі, але коли довелося готуватися до вступу у технологічний університет, я з репетитором підготувалась на відмінно за 2 місяці: мені відкрили "код" таблиці Мєндєлєєва, і як нею користуватися.

І так можна сказати по кожному предмету. Річ не у тім. ЩО вчити, а ЯК це робити.

З етикою буде приблизно той самий маразм. Дітям знову забиватимутьголову черговими фактами, заставлятимуть готувати ДЗ (параграф такий-то от сіх до сіх), писати реферати і контрольні, і від цього навіть релігійності не прибуде, як під час уроків літератури не з"являється більше любові до читання художньої літератури. Лише додаткова графа у табелі, і на півгодини менше вільного часу в учня.
« Последнее редактирование: 27 Мая 2008, 19:39:44 от Бульбашка Aero » Записан
Debris
Ветеран
*****

репутация +65/-11
Сообщений: 2331


Mountain's Alone


« Ответ #76 : 27 Мая 2008, 20:00:57 »

Твою дивизию... Куда нас всех понесло?... Сначала хотел насобирать комментов по каждому посту, а потом понял, что это эскалация конфликта Улыбка. Однако:
1. Нас тут общается 10-15, ну еще читает 10-20, сделайте выборку из населения и получите очень маленький % тех кто реально пытается разобраться в вопросе, имеет по нему свое мнение (это типа мы, пользователи kam-pod . net и вообще люди не глупые Улыбка ). К тому же примерно 80% мнений прозвучавших в этой ветке отбрасывают идею такого урока. Если взять большую группу респондентов, разных слоев населения, результат нас может не порадовать Грустный. Что не помешает 10% родителей зарубить "християнскую этику" на корню.

2. Кто из присутствующих имеет опыт педагогической работы в школе? Я имею. Современная школа это и так осиное гнездо с кучей проблем и явлением "нестійкої рівноваги". Появление на горизонте такого "колючего" вопроса сделает жизнь учителей, в первую очередь, просто невыносимой. Не надо писать про учителей "не хорошо", про то как они будут задурманивать детям головы и т.д. Идите на уроки и сами их читайте, поймете что по чем. Эх, сторонники физики, метафизики и спектрального анализа, вас бы на эти уроки, на уроки например информатики, когда программа идет в таких объемах, что обработать хотя 70% уже нереальная задача... И я согласен с теми кто пишет, что это ПУСТАЯ ТРАТА времени и ресурсов, из класса в 20-25 человек усвоят материал 5-7 (в хорошей школе). Зачем остальным 15 это все слушать? Представляете, КПД 20-30%! При том, что мы рапортуем про "успішність 95%" на выпускных и переводных экзаменах. НАХРЕНА это все учить?! Программирование это гребанное, от которого 70% учеников в спец. физмат классе офигевают... Вот вам и общее развитие и охват всего, что только можно.

3. Тема топика в виде школьного предмета СКОРЕЕ ВСЕГО таки появится в программе. И СКОРЕЕ ВСЕГО недовольные родители не пойдут дальше походов в школу и скандалов в кабинете директора, а потому что "лінькі", организованное неприятие дело хлопотное и большинство форумчан на него неспособны. Типа поездка в Киев в МО.

2 Бульбашка Аеро: Я с вами согласен. Один момент только, о котором я писал и кто-то еще, этот момент самый важный, от него будет зависет эффект "христ. этики" - учитель/наставник. Как и любой предмет зависит от учителя. Только такие тонкие материи еще более сложно доносить до детей. И только из-за того, что я НЕ ВЕРЮ в адекватного учителя такого предмета, я ПРОТИВ. А сам предмет НУЖЕН и имено с "легким" оттенком религии. С легким, слышите, Феликс? Подмигивающий
Записан

"Вулицею Грушевського колонами, мов броньовані мурахи, сунуть українські міліціонери, що за наказом української влади ідуть розганяти українських громадян, які вийшли захищати українську мову"

Свобода начинается со слова "нет", когда ты упрямо мотаешь головой, утираешь ледяной пот и встаешь один против всех...
WiseMan
Я знаю, що я не знаю нічого але інші не знають й того.
Постоялец
***

репутация +0/-0
Сообщений: 172



« Ответ #77 : 27 Мая 2008, 20:12:18 »

Довелось и мне преподавать в школе - Сначала практика, потом год работы, все сыт.
Да я про это и спрашиваю - кто будет преподавать? Ведь в школе каждый учитель он либо физик, либо физкультурник и он не должен преподавать скажем информатику. Потому либо уроки христианской этики отдадут классным руководителям и они на этом уроке будут пропесочивать Иванова за прогулы, а Петрова за разбитое окно (тогда нам не о чем сейчас говорить). Либо же проводить такие уроки будут священнослужители, вот-тут то и правду надо разобраться стоит ли позволять?
Записан
Шанел
Старожил
****

репутация +0/-0
Сообщений: 235


Одна голова хорошо, а две мутант


« Ответ #78 : 27 Мая 2008, 21:19:38 »

А почему вы думаете, что детей будут учить или, не дай Бог, заставлять молиться? Может этот предмет будет на теологическом уровне? Теология очень интересная наука, она изучает историю религии, пусть дети знают это, предмет изучаеться во многих гумманитарных вузах мира на ряду с антропологией и историей исскуства
Записан
OlalaZhm
Хха!
Ветеран
*****

репутация +0/-0
Сообщений: 804


Хха!


« Ответ #79 : 27 Мая 2008, 21:24:56 »

А чому тоді їм ще й алхімію і астрологію не викладати? Набагато цікавіше...
Записан
Debris
Ветеран
*****

репутация +65/-11
Сообщений: 2331


Mountain's Alone


« Ответ #80 : 27 Мая 2008, 21:38:52 »

+1
Особенно учесть, что алхимия и химия родные сестры, как впрочем и астрология с астрономией Подмигивающий
Записан

"Вулицею Грушевського колонами, мов броньовані мурахи, сунуть українські міліціонери, що за наказом української влади ідуть розганяти українських громадян, які вийшли захищати українську мову"

Свобода начинается со слова "нет", когда ты упрямо мотаешь головой, утираешь ледяной пот и встаешь один против всех...
Шанел
Старожил
****

репутация +0/-0
Сообщений: 235


Одна голова хорошо, а две мутант


« Ответ #81 : 27 Мая 2008, 22:42:44 »

Ребятки, астрология наукой не считаеться, а теология наука, тем более антропология
Записан
Snake
Ветеран
*****

репутация +0/-0
Сообщений: 6284


One Bourbon, One Scotch, One Beer!!!


« Ответ #82 : 27 Мая 2008, 22:44:14 »

Розумна людина може (та навіть повинна) бути духовною і навпаки. Таке враження, що на цьому форумі всі мислять совковими стереотипами

расшифруйте пожалуйста

а то так, я сейчас Вас присвою ярлык "а вы мыслите категориями средневекового мракобесия"


Ось в тому й то справа, що замість приклеювання ярличків варто мислити. Бо можна кричати: "середньовіччя, опіум для народу, затуркані віруючі", а можна без скандалу все проаналізувати. І що ж виходить: не така вже й страшна та християнська етика, навіть для багатоконфесійної України, навіть для нехристиян, навіть дял атеїстів. Тому що християнські моральні цінності є спільними для всіх християнських конфесій, також християнська етика не суперечить загальнолюдським цінностям, а є їх основою. Крім того, вона не входить у протиріччя з найважливішими етичними цінностями основних релігій світу. А ще, що дуже важливо, - ці цінності (християнські етичні) є складовою української національної культури.
А, і ще: викладання християнської етики не передбачає навертання дитину в жодну з конфесій, ніхто дітей не буде змушувати молитися!!! Це інше: виховання громадяниа України, який в житті керується моральними принципами.


а что просто этики не хватает?
обязательно христанскую?

почему не иудейскую? мусульманскую?
еще много вариантов есть
Записан
Брысь
сам такой!
Ветеран
*****

репутация +3/-0
Сообщений: 761


тайшо


« Ответ #83 : 27 Мая 2008, 23:13:50 »

аВот я категорически ПРОТИВ!
В школе  - потому, что любой урок выглядит обязаловкой , а отсюда и нормальное сопротивление организмов. и Сатанисты - не самый худший результат

Никакой этики ни християнской\католической\мусульманской\шаманской\будистской\атеистской и проч. Просто этики тоже. потому, что, преподавая эту самую этику учителям (попам\ксёнзам\шаманам) нужно будет опираться на какие-то авторитеты. Какие? Судьи кто?
И есчё: если у верховного педагогическаго чиновника Всех каменчан получицца реализовать этот бред, Я буду его первым критиком. Пусть пока только тут на Форуме. Может в ЖЖ, может в Фокусе, может в Украинской Правде, Крреспондент.нете, могу перечислять до бесконцности.   Буду кричать и бесновацца. Плеватца ядом и злобно шипеть.  Могу кусаться.
Записан

Убеждённый пролетарийб*ля. Вежливый. Антогонист. Пофигист. Хулиган. Хиппий. Пью. Портвейн. Меняю аватары. На портвейн.
105
Ветеран
*****

репутация +35/-2
Сообщений: 2237



« Ответ #84 : 27 Мая 2008, 23:28:51 »

Ось яка інформація з теми є на сайті міського управління освіти http://www.osvita-kp.org.ua/:

21 березня 2008 року у сесійній залі Кам'янець-Подільської міської ради відбувся семінар "Запровадження предметів духовно-морального спрямування в навчальних закладах міста", в якому взяли участь представники 19-ти загальноосвітніх навчальних закладів та 8-ми християнських конфесій міста. Перед учасниками семінару виступили:
Демчук О.В., заступник міського голови
"Актуальність і своєчасність запровадження предметів духовно-морального спрямування в навчальних закладах м. Кам'янця-Подільського".
Тюрін В.П., начальник управління освіти і науки
"Концептуальні засади вивчення предметів духовно-морального спрямування в загальноосвітніх навчальних закладах".
Морозюк С.М., методист науково-методичного центру  управління освіти і науки 
"Результати соціологічного дослідження щодо  впровадження предметів духовно-морального спрямування в навчальних закладах міста".
Жуковський В.М., доктор педагогічних наук, директор інституту релігієзнавства
Національного університету "Острозька академія"
"Презентація навчально-методичного комплексу "Основи християнської етики".
Савчук Н.П., магістр релігієзнавства, викладач  християнської етики ЗОШ №1  м. Ізяслав 
"Досвід викладання християнської етики в  загальноосвітньому навчальному закладі".
Опря А.В., кандидат історичних наук, професор кафедри всесвітньої історії КПНУ
"Погляд історика на навчально-методичний комплекс "Основи християнської етики"
Чопик Я.М., кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови, завідувач центром підвищення кваліфікації спеціалістів КПНУ
 "Перспективи співпраці Кам'янець-Подільського національного університету з загальноосвітніми навчальними закладами міста у підготовці фахівців для викладання християнської етики".
В ході семінару відбулася презентація відеоматеріалів І Всеукраїнської міжконфесійної
християнської науково-практичної конференції.
У підведення підсумків семінару взяли участь представники християнських церков та релігійних організацій міста.

Місто, знай своїх героїв! *kampodos.nea*
Записан
105
Ветеран
*****

репутация +35/-2
Сообщений: 2237



« Ответ #85 : 27 Мая 2008, 23:44:38 »

Результати моніторингу запровадження предметів духовно-морального спрямування в навчальних закладах м. Кам'янця-Подільського   (звідти ж):



[вложение удалено Администратором]

[вложение удалено Администратором]
Записан
105
Ветеран
*****

репутация +35/-2
Сообщений: 2237



« Ответ #86 : 27 Мая 2008, 23:46:09 »

Далі:

[вложение удалено Администратором]

[вложение удалено Администратором]
Записан
105
Ветеран
*****

репутация +35/-2
Сообщений: 2237



« Ответ #87 : 27 Мая 2008, 23:46:49 »

Далі:

[вложение удалено Администратором]

[вложение удалено Администратором]
Записан
Snake
Ветеран
*****

репутация +0/-0
Сообщений: 6284


One Bourbon, One Scotch, One Beer!!!


« Ответ #88 : 27 Мая 2008, 23:50:55 »

а пирог то уже поделили!!!!!!!

 жжошь, сцуко, я в истерике жжошь, сцуко, я в истерике жжошь, сцуко, я в истерике жжошь, сцуко, я в истерике
Записан
105
Ветеран
*****

репутация +35/-2
Сообщений: 2237



« Ответ #89 : 27 Мая 2008, 23:52:20 »

Ну, і ті, хто ділив:)

[вложение удалено Администратором]

[вложение удалено Администратором]
Записан
Страниц: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Вверх Отправить эту тему Печать 
« предыдущая тема следующая тема »
Ссылка на календарь
Перейти в:  


Войти

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Рейтинг@Mail.ru