Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
13 Ноября 2019, 19:50:32
Начало Помощь Поиск Календарь Войти Регистрация

+  Первый форум Каменца-Подольского
|-+  Каменец-Подольский. Жизнь Города
| |-+  События
| | |-+  Что произошло на Кориатовичей, возле оптового рынка?
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: 1 [2]  Все Вниз Отправить эту тему Печать
Автор Тема: Что произошло на Кориатовичей, возле оптового рынка?  (Прочитано 8226 раз)
Snake
Ветеран
*****

репутация +0/-0
Сообщений: 6284


One Bourbon, One Scotch, One Beer!!!


« Ответ #30 : 01 Сентября 2009, 00:14:56 »

ок, я просто думал что есть желание судится с ними

они там стоят на вполне законных основаниях, и хрен их победишь)))))
Записан
Йосип Барода
Ветеран
*****

репутация +22/-0
Сообщений: 1541



« Ответ #31 : 01 Сентября 2009, 00:17:34 »

ну сфотографирую, а дальше что?
Ну сфотографируй для начала.
Как-то ведь этих зарвавшихся гайцев надо учить законности, иначе будет так, как есть
Записан
Йосип Барода
Ветеран
*****

репутация +22/-0
Сообщений: 1541



« Ответ #32 : 01 Сентября 2009, 00:20:11 »

они там стоят на вполне законных основаниях, и хрен их победишь)))))

Если не ошибаюсь, патрульный автомобиль должен находиться на безопасном участке и в хорошо видимом месте для всех участников движения
Записан
KILLER.SG
Ветеран
*****

репутация +8/-7
Сообщений: 1104


« Ответ #33 : 01 Сентября 2009, 00:27:30 »

+ должен быть установлена табличка, что ведёться видео наблюдение
Записан

Грамматический словарь читал, не помогает



max
Ветеран
*****

репутация +4/-1
Сообщений: 617



WWW
« Ответ #34 : 01 Сентября 2009, 00:29:05 »

Знак возле кемза повешали. Однако как они шифруются, это надо видеть.
Записан

Dokka
Старожил
****

репутация +5/-2
Сообщений: 274



« Ответ #35 : 01 Сентября 2009, 09:14:58 »

ок, я просто думал что есть желание судится с ними

они там стоят на вполне законных основаниях, и хрен их победишь)))))
Є окреме ропорядження МВС, номер не памятаю, якщо треба, потім знайду. В цьому розпорядженні чітко вказано, що співробітникам ДАІ заборонено вести спостереження за дотриманням ПДР з місць, закритих для огляду (зелені насадження і т.д.), заборонено фіксувати порушення швидкісного режиму в зоні дії відповідних знаків, що обмежують швидкість та не ближче ніж 1 км. до знаків "початок і кінець населеного пункту" на білому фоні та ще багато різних цікавих вказівок.
А тому, коли ДАІ стоїть неподалік від КЕМЗа і не виходячи зі схованої машини тупо фіксує перевищення швидкості, вони порушують ст.10 ЗУ "Про міліцію", наказ МВС №1111, вищенаведене розпорядження.
Записан
Snake
Ветеран
*****

репутация +0/-0
Сообщений: 6284


One Bourbon, One Scotch, One Beer!!!


« Ответ #36 : 01 Сентября 2009, 09:17:03 »

найди плиз
Записан
Dokka
Старожил
****

репутация +5/-2
Сообщений: 274



« Ответ #37 : 01 Сентября 2009, 09:19:01 »

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Розпорядження № 466

“Про організацію роботи підрозділів ДАІ з профілактики правопорушень
із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису”
21.05.2009 м. Київ

Із 17 листопада 2008 року набув чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху". Нові норми законодавства та відповідна організація роботи підрозділів ДАІ з його виконання стали головними чинниками зниження рівня аварійності на вулично-дорожній мережі України.
Від початку цього року вдалося зберегти життя 894 осіб та попередити травмування ще 6 тис, осіб. Разом з тим основною формою профілактики правопорушень залишається нагляд за дорожнім рухом та своєчасне виявлення і попередження порушень Правил дорожнього руху його учасниками. При цьому велику роль у підвищенні ефективності нагляду за дорожнім рухом відіграє застосування сучасних технічних засобів, у тому числі радіолокаційних відеозаписувальних вимірювачів швидкості.
Проте останнім часом у засобах масової Інформації оприлюднено різного виду інформацію щодо недосконалої організації роботи підрозділів ДАІ з профілактики правопорушень з використанням указаних технічних засобів, а також їх невідповідності існуючим світовим стандартам. При цьому зверталася увага на безпідставність зупинення транспортних засобів, несення служби в місцях необґрунтованого обмеження швидкості, неналежну якість складання адмінпротоколів, постанов у справі та формування адмінматеріалів.
З метою вдосконалення роботи підрозділів Державтоінспекції з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису та підвищення ефективності нагляду за дорожнім рухом
ВИМАГАЮ:
1. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях. містах Києві та Севастополі:
1.1. Забезпечити під час здійснення контролю за дотриманням водіями ПДР з використанням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису несення служби працівниками ДАІ виключно у форменому одязі, з нагрудним знаком та на службовому автомототранспорті.
1.2.Не допускати випадків здійснення контролю за дотриманням водіями правил дорожнього руху із місць, закритих для візуального огляду учасникам дорожнього руху (об'єкти дорожнього сервісу, зелені насадження тощо).
1.3. Забезпечити безумовне виконання вимог наказу МВС №1111/2006, зокрема, щодо виключення випадків безпідставного зупинення транспортних засобів.
1.4. Виключити випадки документування порушень встановленого швидкісного режиму руху транспортних засобів у зонах дії дорожніх знаків, що обмежують максимальну швидкість, на в'їздах у населені пункти на відстані меншій ніж 1000 метрів від його початку.
1.5. Зобов'язати працівників ДПС ДАІ перед початком роботи з радіолокаційним відеозаписувальним вимірювачем швидкості "ВИЗИР" робити знімки службового транспортного засобу із прив'язкою до місцевості та в разі необхідності долучати до матеріалів розгляду скарг для доведення місця фіксації порушення.
1.6. Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо).
1.7. У ході документування порушень правил дорожнього руху працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, то мають функції фото-, кінозйомки, відеозапису чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису, до винесеної постанови додавати 3-4 знімки зафіксованого порушення правил дорожнього руху. Знімки повинні містити інформацію про місце, час скоєння порушення, чітке зображення автомобіля порушника.
1.8. Не допускати випадків документування порушень ПДР, якщо порушення скоєне внаслідок неналежного утримання дорожнього покриття (виїзд на зустрічну смугу для об'їзду перешкод, ям тощо).
1.9. Ужити заходів щодо облаштування спеціальними інформаційними щитами ділянок вулично-дорожньої мережі, де здійснюється контроль за дотриманням водіями ПДР з використанням працюючих в автоматичному
режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису.
1.10. 3 метою профілактики порушень правил дорожнього руху організувати та забезпечити виставлення на дорожньо-шляховій мережі муляжів приладів фото- і кінозйомки, відеозапису, забезпечивши при цьому їх передислокацію не рідше одного разу на тиждень.
1.11. Зобов'язати працівників Державтоінспекції під час винесення постанови про накладення стягнення за адміністративне правопорушення неухильно дотримуватися вимог статей 33, 34 Кодексу України про адміністративні
правопорушення.
1.12. У ході документування дорожньо-транспортних пригод виключити
випадки неякісного оформлення матеріалив ДТП (унесення в схеми ДТП неправдивої, помилкової або неповної інформації, неврахування показів свідків, очевидців), що призводить до поверхового та необ’єктивного розгляду таких справ.
1.13. Організувати перевірки силами створених груп з контролю за станом дотримання працівниками ДПС установленого порядку несення служби.
1.14. Спільно з представниками дорожніх та комунальних організацій провести ревізію всіх дорожніх знаків 3.29 "Обмеження максимальної швидкості", установлених па вулично-дорожній мережі регіону, за наслідками якої визначитися з необхідністю застосування кожного дорожнього знака.
Щодо кожної ділянки вулично-дорожньої мережі, де значення максимально дозволеної швидкості менше, ніж визначено Правилами дорожнього руху, разом з власниками вулично-дорожньої мережі підготувати висновок з обґрунтуванням установленої швидкості руху. Особливу увагу при цьому приділити автомобільним дорогам загального користування державного значення та магістральним вулицям населених пунктів.
1.15. Ужити заходів стосовно термінового демонтажу тих дорожніх знаків, які встановлені з порушенням державного стандарту та вводять необґрунтовані обмеження для учасників дорожнього руху.
1.16. З урахуванням вимог пункту 12.8 Правил дорожнього руху вийти з пропозиціями до власників вулично-дорожньої мережі щодо підвищення на магістральних вулицях населених пунктів максимально дозволеної швидкості руху до 80 км/год шляхом установлення відповідних дорожніх знаків.
1.17. На ділянках доріг загального користування державного значення, які проходять через населені пункти, спільно із представниками місцевих органів виконавчої влади визначитися щодо можливості заміни дорожніх знаків 5.45 (5.46) "Початок (кінець) населеного пункту" (білий фон) на дорожні знаки 5.47 (5.48) "Початок (кінець) населеного пункту" (синій фон). У випадку позитивного рішення власникам вулично-дорожньої мережі направити подання щодо проведення на зазначених ділянках доріг робіт з:
- відновлення (влаштування) зовнішнього освітлення, у першу чергу в місцях розташування пішохідних переходів;
- позначення наземних пішохідних переходів червоно-білою дорожньою розміткою та транспортними світлофорами типу 7 (із сигналами жовтого кольору); нанесення на підходах до пішохідних переходів шумових смуг; відновлення (установлення) транспортного огородження на розділювальній смузі та пішохідного огородження на узбіччях доріг;
упровадження інших заходів щодо підвищення безпеки дорожнього руху.
1.18. Вийти з ініціативою до органів місцевого самоврядування щодо забезпечення фінансування впровадження працюючих в автоматичному режимі стаціонарних спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису для нагляду за дорожнім рухом та фіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху за рахунок коштів, що надходять до місцевих бюджетів від сплати штрафів.
1.19. Узяти на особистий контроль юридичне супроводження в судах справ у частині, що стосується оскарження накладених стягнень за правопорушення, зафіксовані з використанням показань спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису.
1.20. Для забезпечення належного захисту в судах інтересів органів внутрішніх справ організувати вивчення представниками органів внутрішніх справ, які беруть участь у судових розглядах, нормативно-правової бази використання вимірювача швидкості радіолокаційного відеозаписувального приладу "ВИЗИР", у тому числі його тактико-технічних характеристик та можливостей. Виключити випадки неявки вказаних осіб у судові органи в терміни, указані в судових повістках.
1.21. З метою забезпечення якісного документування виявлених порушень ПДР, матеріалів дорожньо-транспортних пригод організувати вивчення в системі службової підготовки з прийняттям заліків вимог наказу МВС від 29.02.2009 №77 "Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху", зареєстрованого в Міністерстві юстиції 24.04.2009 за № 374/16390.
1.22. Про виконання вимог цього розпорядження доповісти в ДДАІ до 1 червня 2009 року.
2. Начальникові ДДАІ МВС України генерал-майору міліції Коломійцю С.Г.:
2.1. До 01.06.2009 розробити єдиний зразок інформаційного щита з попередженням водіїв про те, то контроль за дотриманням правил дорожнього руху здійснюється за допомогою засобів фото- і кінозйомки, відеозапису.
2.2. Спільно з представниками ЗМІ організувати проведення рейдів з документування порушень правил дорожнього руху водіями за допомогою вимірювача швидкості радіолокаційного відеозаписувального приладу "ВИЗИР". Забезпечити висвітлення результатів проведеної роботи в засобах масової інформації.
2.3. Для створення позитивного іміджу працівника Державтоінспекції налагодити тісну співпрацю з громадськими організаціями, у тому числі спілкою автомобілістів при Кабінеті Міністрів України.
2.4. Організувати проведення контрольних перевірок виконання даного розпорядження.
2.5. До 15 червня 2009 року на підставі отриманих доповідей особисто доповісти Міністрові про виконання вимог цього розпорядження.
3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника Міністра генерал-лейтенанта міліції Савченка О.І. та ДДАІ (Коломієць С.Г.).

Т.в.о. Міністра генерал-лейтенант міліції М.М.Клюєв
Записан
Dokka
Старожил
****

репутация +5/-2
Сообщений: 274



« Ответ #38 : 01 Сентября 2009, 09:21:52 »

І не забуваємо про ст.10 ЗУ "Про міліцію", де вказано, що обовязком міліції є попередження та припинення вчинення правопорушення, а не тупа фіксація. Іншими словами, співробітник міліції, виявивши правопорушення, законом зобовязаний вжити заходів до його припинення, тобто зупинити авто порушника і т.д.
Записан
Snake
Ветеран
*****

репутация +0/-0
Сообщений: 6284


One Bourbon, One Scotch, One Beer!!!


« Ответ #39 : 04 Сентября 2009, 10:02:06 »

почитал "подолянин"

все оказалось намного проще, чем казалось
Записан
rolling
Старожил
****

репутация +6/-0
Сообщений: 359


Я хочу, чтобы «Пилу-5» снимали на «Доме-2»


« Ответ #40 : 04 Сентября 2009, 10:13:23 »

и что там в Подолянине?
Записан
Snake
Ветеран
*****

репутация +0/-0
Сообщений: 6284


One Bourbon, One Scotch, One Beer!!!


« Ответ #41 : 04 Сентября 2009, 10:36:10 »

вот


* ment.jpg (173.09 Кб, 1082x733 - просмотрено 270 раз.)
Записан
Bess
Постоялец
***

репутация +1/-0
Сообщений: 161


« Ответ #42 : 04 Сентября 2009, 17:20:30 »

Сремная бабка! А выхвати она пистоль, сколько бы народу безвинного положила Улыбка
Записан
Парильщик
Гость
« Ответ #43 : 04 Сентября 2009, 21:40:54 »

Ситуація  накаляється.  Ще  трохи  і  натовп  пішов-  би  громити  міськвідділ  міліції,  або  мерію hz
Записан
Snake
Ветеран
*****

репутация +0/-0
Сообщений: 6284


One Bourbon, One Scotch, One Beer!!!


« Ответ #44 : 04 Сентября 2009, 21:58:53 »

да ну!

даже письмо Луценко не смогли подписать жжошь, сцуко, я в истерике
Записан
angar_19
Ветеран
*****

репутация +1/-1
Сообщений: 2242


Трррр-трррр-трррр вжик фак


« Ответ #45 : 04 Сентября 2009, 22:06:55 »

Ситуація  накаляється.  Ще  трохи  і  натовп  пішов-  би  громити  міськвідділ  міліції,  або  мерію hz
В жаркий полдень, под тенью акации, приятно местать о дислокации. (Кузьма Прутков)
Кричать- одно, увидеть оружие направленой на себя - другое.
Записан


Снимаю, порчу, лишаю девственности.дорого.
Люди все женятся
Многие нет,
И покупают курей на обед
Тостеры, вещи и прочий комфорт,
Если не сделает сразу аборт.
Парильщик
Гость
« Ответ #46 : 04 Сентября 2009, 22:22:00 »

Я  нічого  не  стверджую-  лише  гіпотеза жжошь, сцуко, я в истерике
Але  у  натовпу  -  свої  закони.  Взагалі-  то  є  ціла  наука  про  керування  натовпом.  Але  критичну  межу  вже  перейдено .  Коли  група  зівак  перетворюється  у  натовп  об"єднаний  однією  ідеєю-  ненавістю  до  дайців ,  які  до  речі  "при  виконанні" *вопросище*
« Последнее редактирование: 04 Сентября 2009, 22:23:19 от Парильщик » Записан
Страниц: 1 [2]  Все Вверх Отправить эту тему Печать 
« предыдущая тема следующая тема »
Ссылка на календарь
Перейти в:  


Войти

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Рейтинг@Mail.ru